Vahvlid

Vahvleid olen ma teinud mitut moodi, nii valmis jahusegust kui ka ise taina valmistanud. Mina olen saanud sellised pool-krõbedad vahvlid, kuna mul on suurte ruutudega vahvlimasin (Belgia vahvlimasin), ilmselt mingi laiema ja siledama masinaga saab teha ka õhukesi vahvleid, mida saab ilusaks koonuseks ehk jäätisetuutuks keerata.



Valmis jahuseguga on lihtne, osta Tartu Mill'i vahvli jahusegu ja lisa juurde vajalik kogus võid (200 g) ning vett (235 ml) ja hakka aga küpsetama. Lihtne ja maitsev.

Ragne Värgi retsepti järgi saab ka mõnusaid vahvleid teha:

200 g võid (soovitan panna 100-150 g, mul terve vahvlimasin ujus või sees :D )
3 muna
2,5 dl suhkrut (soovitan panna 1 dl, muidu jäävad liiga magusad)
1 tl vanillsuhkrut
2 dl jahu
2 dl tärklist
1,5 dl vett

Sulata või ning jahuta. Sega hulka munad, suhkur, vanillsuhkur, jahu, tärklis ja vesi. Kuumuta vahvliküpsetaja ning küpseta õhukesed krõbedad vahvlid.

Mina pidin ühte vahvlisatsi küpsetama 4-5 minutit.




Comments