Munapuder

Viimasel ajal olen katsetanud munapudru tegemist. Munaputru peaks tegema madalal kuumusel ja kannatlikult, aga mul juhtub ikka, et kannatus katkeb ja tuleb mingi pudru ja omleti vaheline munamass. Maitse on ikka nagu munal ja kõhu saab täis, seega minu jaoks piisav.

Head harjutamist!

Kogused kahele:
6 muna
6 spl piima
sool
pipar

Soovi korral lisa: riivjuust, tomat, paprika, ürdid või seened. 

Löö munad katki piisavalt sügavasse kaussi, et saaksid neid seal vispeldada või mikserdada. Lisa munasegule piim. Klopi segu korralikult läbi. Pannile pane killuke võid ja kui pann on soe ning või on hakanud voolama, võid munasegu pannile valada. Keera kuumus madalama peale. Lisa soola ja pipart. Ära sega. Lase munadel natuke küpseda. Kui soovid lisa nüüd ürte, juustu vms.  Paar korda olen lisanud oma pudrule riivjuustu, aga mulle isiklikult maitseb ilma rohkem. Puust lusikaga hakka tasakesi kraapima munasegu ääre poolt keskele, moodustades keskele suure kuhja. Jätka kraapimist lusikaga mööda panni põhja ning jaota munamass pannile nii, nagu see oli alguses. Jätka kraapimist, kuni hakkad nägema panni põhja, kui lusikaga läbi munasegu tõmbad.  Keera kuumus maha, kuid jäta pann pliidile. Munapuder jätkab küpsemist panni soojuse ja munade enda soojusega. Ja ongi valmis.


Comments