Hakkliha-kapsavorm kartuliteki all

Kuna mul oli terve kapsapea kaspsasalatist üle jäänud, siis oli vaja kuskil see ära kasutada. Otsisin välja kapsavormi retsepti ja lasin härral ära teha. See oli järjekordne õhtu, kus ma olin koolis ja oli vaja härrale leida lihtne retsept.  Üllatavalt hea tuli. Käskisin puljongi vürtsidega asendada - vürtsköömen, koriander, sool, pipar jms. Hakklihale lasin panna ka hakklihamaitseainet, sest mulle lihtsalt ei meeldi hakkliha ilma selleta.

Muide ma ootan huviga, millal saaks juba proovida Food Studio puljongeid, mis pidavat olema kontidest keedetud ja glutamaadivabad. Puljongid.ee Facebooki lehel kirjutatakse, et alates järgmisest nädalast võib neid puljongeid Selveritesse otsima minna. Mina küll lähen! Väga huvitav.

Kartulipüree:
500 g kartulid    
1 dl piima või kookoskoort  
1 spl või   
Sool   
Must pipar

Muu:
1 tk sibul   
õli    
500 g veisehakkliha    
2 tk küüslauguküüs    
4 spl sojakaste    
3 spl teravamaitseline tomatikaste    
600 g värske kapsas    
4 dl kana- või köögiviljapuljong (kui naturaalset puljongit pole, siis kasuta vürtse)


1. Prae hakitud sibulat õlis 3–4 minutit, lisa hakkliha ja hakitud küüslauk, pruunista. Maitsesta hakkliha pipraga (või hakklihamaitseainega), lisa soja- ja tomatikaste, kuumuta läbi.

2. Haki kapsas ja sega hakklihaga. Tõsta segu õliga määritud ahjuvormi ja vala peale puljong.

3. Keeda kartulid pehmeks, püreeri, klopi hulka piim ja või, maitsesta soolaga.

4. Tõsta kartulipüree vormile ja tasanda, nii et see jääks hakkliha-kapsast katma.

5. Küpseta 180-kraadises ahjus 40–45 minutit.


Comments