Mustikamuffin ja avokaado-kakaokreem

Ma olen küll koolitöö all lookas, aga retsepti järjekord kisendab märkmiku vahel ja nii ma siis võtsin ette tervislike muffinite tegemise. Tänu jogurtile on muffinid mahlased ja mustika-jõhvika segu annab hapukust, et tuli selline keskpäraselt hea amps. Sobib kohvi/kakao kõrvale hästi :)

100 g mandlijahu
50 g maisijahu
2 tl küpsetuspulbrit
150 g Kreeka jogurtit
170 g erinevaid marju (kasutasain jõhvikaid ja mustikaid)
100 g mett
45 ml kookosõli
2 muna
näpuotsatäis soola

11 muffinit
Käbi maitses ja testis :)

Sega kõik koostisained omavahel kokku. Mina kasutasin köögikombaini, mis minu eest need kõik kokku mikserdas. Lilla värvuse andsid mustikad.

Serveerimisel kasutasin avokaado-kakaokreemi.

Selle jaoks läheb vaja:
2 pehmet ja küpset avokaadot
2 banaani
2 spl toorkakaopulbrit
2 spl mett

Koori avokaado ja eemalda kivid. Koori banaanid. Pane segamisnõusse avokaadod, banaanid, kakao ja mesi. Mikserda saumiksriga kreemjaks massiks. Serveeri eraldi väikeses kausikeses või nt muffini peal.


Ja nagu viimasel ajal tavaks on saanud, siis desserdi kõrvale ka pisut muud juttu. Sattusin äsja järjekordselt lugema mingit artiklit, mis aitab tuvastada, kas sul on suhkruhaigus. Ma juba vihkan neid artikleid, mis loetlevad kõikvõimalikke sümptomeid ja panevad tundma, et sul on maailma kõik haigused. Ometigi olen ma aru saanud, et kõikides taolistes artiklites on meeletult palju mittemidagi ütlevaid seisundeid ja tunnuseid, mis on pea kõigil inimestel. Seega taoliste artiklite järgi on mul on nii vähk, suhkruhaigus, neerupõletik, astma kui ka masendus ja hüperaktiivus.Võimas, kas pole? Kuidas ma ikka veel elus olen?  Kuigi ma tean, et selliste artiklite lugemine ei tõota head, miks ma siis ikka ja jälle avan neid? Inimlik uudishimu ilmselt. Igatahes vist arvatakse, et need artiklid aitavad kedagi ja võimalik, et aitavadki, kuid mulle tundub, et need rohkem külvavad hirmu ja hirm omakorda tekitab stressi, mis omakorda tekitab haiguseid. Niisiis... teeme ise ennast muretsemisega haigeks.



Retsept pärineb Koogikontorist, siin on ka video muffinite valmistamisest. Avokaado-kakaokreem pärineb Orase ja Mangluse raamatust "Toortoit. Paradiisi Maitse toortoidu retseptiraamat".

Comments