Porgandikook toorjuustukreemiga

Mul on tõsine soov saada valmis ühe hea porgandikoogiga. Esimene kord see kook mul 100% ei õnnestunud, kuna porgandiosa jäi üpriski tihke ja kummjas. Seekord mulle tundub, et on liiga palju porgandit. Äkki kolmanda korraga läheb paremini. Kreem seevastu õnnestus täiuslikult ja see on megahea! No ausalt.

Porgandiosa:
3 keskmist porgandit
120 g riisijahu
1 spl küpsetuspulbrit
5 muna
150 g suhkrut

Kreem: 
500 g toorjuustu (Philadelphia nt)
1 laimi mahl
150 g tuhksuhkrut

Koori ja riivi porgandid. Lisa riivitud porganditele riisijahu ja küpsetuspulber. Sega läbi. Vahusta 5 muna koos suhkruga vahtu ja sega porgandiseguga. Jaga tainas kahte vormi või tee ükshaaval. Kasutasin 24 cm läbimõõduga vormi. Mina tegin ükshaaval, kuna mul ei ole kahte ühesuurust vormi.
Hoia ahjus ca 10 minutit 200 kraadi juures, kuni pealt on kergelt pruunikas. Pane jahtuma ja natukese aja pärast saad teise kihi teha.

Kreemi jaoks sega toorjuust laimimahlaga, seejärel sega hulka ka tuhksuhkur. Jaota kreem kihtide vahele ja peale. Jäta kook ööseks külmkappi seisma.


Selle imehea retsepti sain Siljalt, kes küpsetab kooke kohvikus Tigra. Tigra asub Rocca al Mare keskuses Rahva Raamatu kõrval. Seda sama kooki on võimalik seal süüa. Soovitan igati. Lisaks on seal paljusid teisi väga maitsvaid kooke ja muid sööke.

Lisaks maitsvale toidule ja magustoidule saab kohvik Tigrast ka kunstihõngulist kakaod ja kohvijooki.

Comments