"Juustukook" sidrunivõidega

Ma olin väga skeptiline selle päevalilleseemnejahust põhja suhtes, aga sidrun on nii tugev, et lämmatab päevalilleseemne maitse ära. Kook tuli ikka korralikult hapukas ja sidrunine. Äkki olid mul lihtsalt suured sidrunid ja mahla tuli palju. Mulle iseenesest sidrun meeldib, seega pole probleemi.



Põhi:
175 g päevalilleseemneid
1 spl toasooja kookosrasva (või sulatatud)
0,5 tl kaneeli
näpuotsatäis soola

Täidis:
250 g India pähkleid (leota üleöö leiges vees või vähemalt 1 tund soojas vees)
250 g kookoskreemi
50 g kookosrasva
75 g mett
1 tl sidruni riivitud koor

Sidrunivõie:
1 muna
1 munakollane
2 spl pehmet mett
1 sidruni riivitud koor
2 sidruni pressitud mahl
50 g võid

Põhja valmistamine:
Jahvata päevalilleseemned peeneks jahuks. Sega sisse kaneel ja sool. Lisa kookosrasv ja sega ühtlaseks.Suru segu küpsetuspaberiga kaetud lahtikäiva koogivormi põhjale. Koogivormi suurus peaks olema 20-22 cm.  Pane põhi külmkappi ootele.

Täidise valmistamine:
Nõruta India pähklid. Lisa ülejäänud ained japüreesta korralikult ühtlaseks seguks. Vala täidis koogivormi ja lase külmikus seista umbes 6 tundi.

Sidrunivõide valmistamine:
Klopi muna ja munakollane paksupõhjalises kausis kergelt vahtu. Lisa mesi, sidruni riivitud koor ja sidruniahl ning kuumuta segu veevannil, ise seda pidevalt vispliga segades. Kui segu on paksenenud (mul kulus umbes 25 minutit), tõsta kauss veevannilt ära. Lisa või ja sega kuni või on sulanud. Lase sidrunivõidel jahtuda ja kata sellega tahenenud juustukook. Aseta kook serveerimiseni külmkappi.

Retsept: Ragne Värk "Paleo patuvabad magustoidud ja koogid 2"



Comments